fridaforsman

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Forsman - 6 juli 2012 12:27

Hej Bloggen ! 

I går var jag och hämtade min keps. Jag älskar den. Jo ag funderar på att köpa en kanin och ha den hemma hos pappa. 

Men vad ska man hitta på för något i detta vädret. Det är inte kul med regn.    

På sönda morgon ska vi ha kalas för min mamma klkockan 10 redan. Men det är bara för att jag ska på riddläger sen efteråt. Jag åker klockan 15    Har längtat efter detta JÄTTE mycket. SKa vara borta i en hel vecka. Kommer att bli ett minne för livet. 


Den vita kaninungen vill jag ha. Funderar på att köpa den. 

  <33

Av Frida Forsman - 5 juli 2012 13:34

Hej bloggen!

Jo jag skulle ju vara med Alexandra i dag. Men så skulle hennes kussin komma. Men Annica Alexandras kussin skulle ringa klockan 13.00 och nu är klockan 13.37 och Alexandra skulle ringa när Annica hade ringt till Alexandra. Men det är så typiskt Alexandra att aldrig ringa.   Sitter just nu och tittar på Finsk tv. Vet faktist inte varför jag gör det. Men det är såå tråkigt. Jag får väll hitta på något nnat då eftersom att inte Alexandra kommer att ringa.   

Men jaja det är inget att sura på. För Alexandra har gjort så många gånger åt mig. Så jag kännerr i gen mig.   

 

Bloggar mer senare 

Pözz & Kramizz // Fridis 

Besök min andra blogg med den heter :

fridis.blo.gg <33 hoppas ni gillar den.   

   Min fotlänk. =)

 

Dagens outfit:

  Mee  <33

Av Frida Forsman - 5 juli 2012 12:16

Hej!

Välkommen till min nya blogg. Jag har 2 bloggar nu. En på blogg.se och en på bloggplatsen.se nu då.   Jag kände för att göra n till blogg. Hehe !!

 

Jo jag heter Frida och är 11 år snart 12    Jo jag har en katt som heter Sally. Hon är jätte mysig men lite jobbig i bland. Min mamma heter Maria, min bror heter Marcus , min pappa heter Mikael och så jag då Frida   

Tyvärr är min mamma och pappa skilda   Dom har varit det i 4 år tror jag. Jag bor strax utanför Göteborg. 



Har inte något mera att säga jo föresten jag ska vara med Alexandra i dag.   

Min rosa keps har kommit i dag    

Bloggar mera senare.

Pözz & Kramizz // Fridis    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love Life

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards